Monday, August 15, 2011

Zdravé jídlo (laugh)

Jíst zdravě? Ha! Tady to máte! (laugh)
 Tyhle ,,křupinky" jíme velmi málo, protože to naši většinou nekupují a když už se to u nás doma objeví tak to díky mě. (laugh) Oni ty prachy raději investují do všelijakých objednávek na mořské plody (nýbrž se to jinak koupit nedá a když už tak je malý výběr). Sice, to zas tak drahé není, ale jak se už několikrát stalo, že mi z toho pak bolelo v krku a nemohla jsem vydat hlas.
 Dnes jsem si to dala ke snídani a počítala jsem s tím, že nebudu mluvit, páč si připadám, že mám vždy tolik věcí na vyprávění, že to už pak nikdo neposlouchá a mě zůstanou jen ty zírající pohledy. (mluviti stříbro, mlčeti zlato)..Ono to taky moc nevyšlo,byla jsem jak ukecaná bába..

Taky jste si všimli, že tu poslední dobou ubývají outfity. Nikdo mě nechce vyfotit, protože nenávidí moje nejoblíbenější počasí (slejvák) takže místo ,,fashion blogu" tu budete mít někdy ,,blog for cooker" (laugh)
Budu se snažit co nejdříve něco nafotit! Mějte trpělivost :)
Dočkejte se ovocné pomády aneb recept, který tu bude zveřejněn ještě dnes!

No comments:

Post a Comment